[TYPO3-UG Dutch] Vraag over een extensie-oplossing in TYPO3, mbt inlog/formulieren/database met zoekfunctie

Krupers, Niels n.krupers at utrecht.nl
Tue Oct 18 14:38:11 CEST 2011

Beste mensen..

vraag over een oplossing voor extensie in TYPO3.. de opdracht is
beschreven hieronder:

Op jullie lijst van te onderzoeken functionaliteiten staat o.a. inlog +
formulier + database (dus iemand kan inloggen, komt op een formulier,
vult gegevens in/past gegevens aan, en dit wordt weggeschreven naar een
database). En er moet gezocht kunnen worden in deze database. We moeten
ook gaan kijken naar hoe deze database vervolgens ontsloten kan worden
op de website.

De vraag is dus.. bestaat er een extenstie of een combinatie van
extensies die deze functionalitiet kan ondervangen binnen het TYPO3
systeem?
Om een iets beter idee te geven van wat ik bedoel is hier een linkje met
een voorbeeld van hoe t nu is (dit gebeurd binnen smartsite)

http://www.utrecht.nl/smartsite.dws?id=213534

met andere woorden.. er bestaat een soort kortingspas, en op de website
kunnen aanbieders inloggen om een aanbieding die met de kortingspas te
maken heeft te plaatsen. Eindgebruikers (pashouders) kunnen vervolgens
zoeken (op rubriek/enz trouwens) in het gegeven aanbod..

heeft iemand ideeen/oplossingen? Ik hoor het graag!
dank u voor de moeite alvast!

Met vriendelijke groet,

Niels Krupers
webredacteur contentmigratie/gemeente utrecht

Gemeente Utrecht hanteert een proclaimer voor e-mail.
De volledige tekst vindt u op: www.utrecht.nl/e-mailproclaimer