[TYPO3-UG Dutch] content element afhankelijk van de geselecteerde kolom

Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ daniel at typo3-nl.eu
Tue Oct 11 10:10:47 CEST 2011

Beste Willem,

Voor zover ik weet lukt je dat met TSconfig niet. Maar met een goed
gesprek met de redacteur kun je ook heel veel bereiken.

En met hapklare brokken zoals een FCE (maar jij werkt niet met TV  :-( )
en met de API van wec_contentelements kun je wel iets dergelijks bereiken.

Maar je hebt er de medewerking van de redacteur voor nodig. Hij/zij zal
de juiste keuze moeten maken.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg