[TYPO3-UG Dutch] ik word altijd gek van <object codes in een tt_news record

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Sat Oct 8 20:03:11 CEST 2011

Hoi Jordan,

Het betreft typoscript (setup dus) en tsconfig.

Op 8-10-2011 18:30, Jordan van Bergen schreef:

> Dus dat eerste gedeelte alleen of BEIDE tezamen?

Het betreft typoscript (setup dus) en tsconfig.

> Nu ben ik toch wel benieuwd. Als je dezelfde TYPO3 versie hebt 4.5.6
> en tt_news v3.0.1 is het dan okay als ik je een keer admin toegang
> geef om die 2 TS scripts daar waar het moet te copy pasten? Want dan
> moet ik het gewoon op de verkeerde plaats er in zetten. Kan bijna niet
> anders dan.

Dan neem ik aan dat je uberhaupt geen iframe in tt_content (RTE) mag
plaatsen?
Indien zo, moet je iframe nog even toevoegen (constanten) :

styles.content.links.allowTags =
b,i,u,a,img,br,div,center,pre,font,hr,sub,sup,p,strong,em,li,ul,ol,blockquote,strike,del,ins,span,h1,h2,h3,h4,h5,h6,address,iframe

Nu moet het toch echt werken!

grt Jacco