[TYPO3-UG Dutch] ik word altijd gek van <object codes in een tt_news record

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Sat Oct 8 18:30:59 CEST 2011

Hoi Jacco,

Dus dat eerste gedeelte alleen of BEIDE tezamen? Welke versie van
TYPO3 heb je?

Nu ben ik toch wel benieuwd. Als je dezelfde TYPO3 versie hebt 4.5.6
en tt_news v3.0.1 is het dan okay als ik je een keer admin toegang
geef om die 2 TS scripts daar waar het moet te copy pasten? Want dan
moet ik het gewoon op de verkeerde plaats er in zetten. Kan bijna niet
anders dan.

Groeten,
Jordan