[TYPO3-UG Dutch] powermail prints unwanted <br> in button

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Tue Nov 15 15:37:18 CET 2011

Hey Benjamin,

Op 15-11-11 14:59, Benjamin Serfhos schreef:
> Het kan zijn dat er een extensie geïnstalleerd staat die een functie van
> powermail hooked en dat deze functie (on)gewenste aanpassingen uitvoert.

Mmmm.. zou kunnen, maar dan ga ik bijna denken aan css_styled_content
als de boosdoener (er zijn geen extra powermail extensies geïnstalleerd).

> Zelf heb ik dit specifiek voorbeeld nog niet ondervonden. Ik zal vanavond
> een exacte test omgeving opzetten om het probleem proberen te reproduceren.

Thanks!

Ik heb het for the time being opgelost met javascript door alle <br>
tags binnen labels te vervangen, maar dat is toch een beetje knip en
plakwerk.

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair