[TYPO3-UG Dutch] powermail prints unwanted <br> in button

Benjamin Serfhos serfhos at redkiwi.nl
Tue Nov 15 14:59:13 CET 2011

Hey Muriel,

Het kan zijn dat er een extensie geïnstalleerd staat die een functie van
powermail hooked en dat deze functie (on)gewenste aanpassingen uitvoert.
Zelf heb ik dit specifiek voorbeeld nog niet ondervonden. Ik zal vanavond
een exacte test omgeving opzetten om het probleem proberen te reproduceren.

--

Benjamin Serfhos - *TYPO3 Developer*
***
meer<http://www.redkiwi.nl/contact.html>
*
Check onze *site*: www.redkiwi.nl
Volg ons op* Twitter:* @redkiwiwebsites<http://www.twitter.com/redkiwiwebsites>
 & @benjamins <http://www.twitter.com/benjamins>
Feest mee op* Facebook:* http://www.facebook.com/redkiwiwebsites

Op 15 november 2011 13:02 schreef Muriel le Pair
<typo3 at strangefruit.nl>het volgende: