[TYPO3-UG Dutch] Mail versturen via Install Tool en workspaces gaat fout

Joost van Berckel [Zig Websoftware] jberckel at zigwebsoftware.nl
Fri Nov 11 03:46:04 CET 2011

Beste Jigal (en Bas),

Sorry voor mijn late reactie. Ik was onderweg naar Peru en zit hier
eindelijk weer op mijn plek.

Alle instellingen zoals je hebt voorgesteld heb ik nagelopen en hier kom
ik geen vreemde zaken tegen. Met instelling sendmail -bs werkt het
trouwens ook niet.

Apart mailscript resulteert wel in het versturen van een mailtje. Dat
komt dus wel goed aan.

Wat kan er nog meer aan de hand zijn?
Kan het soms een server gerelateerd probleem zijn?

Ik hoor graag nog een reactie.

Adios!

Joost van Berckel

--