[TYPO3-UG Dutch] Mail versturen via Install Tool en workspaces gaat fout

Joost van Berckel [Zig Websoftware] jberckel at zigwebsoftware.nl
Sun Nov 6 01:10:22 CET 2011

Hallo Bas,

Sendmail staat gewoon in /usr/sbin directory, zoals ik reeds aangaf.
Via script werkt het wel. Wellicht is dit een vraag voor de TYPO3 garage :)

Ik ga me nu eerst even voorbereiden op mijn vliegreis naar Peru.
Als iemand nog iets anders te binnen schiet dan hoor ik het graag.

Alvast weer bedankt.

Joost

--
Joost van Berckel TYPO3 developer jberckel at zigwebsoftware.nl M: 06-55141710