[TYPO3-UG Dutch] Smootgallery opent niet goed in Internet Explorer

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Fri Mar 25 15:45:31 CET 2011

Beste Jacco,

Bedankt voor uw reactie. Vandaag ben ik de jpCarousel gaan uitproberen en
hij werkt prima! Ik snap alleen nog niet waar ik de volgende en vorige
button kan aanpassen. Heb een CSS file aangekoppeld, maar hij is opzoek naar
de afbeelding: clear.gif. Aangezien u ook meer ervaring heeft met dit script
en natuurlijk ook de volgende en vorige button heeft toegevoegd aan het
script.

Weet u een oplossing? Ik ben benieuwd naar uw reactie.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries

Op 17 maart 2011 16:37 schreef Jacco van der Post <
jacco at id-internetservices.com> het volgende: