[TYPO3-UG Dutch] Smootgallery opent niet goed in Internet Explorer

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Thu Mar 17 16:37:12 CET 2011

Op 17-3-2011 16:18, Martijn de Vries schreef:

>  Heeft u misschien een beter alternatief op de
> SmoothGallery? Ik vond het namelijk een zeer prettige module.

Dat is afhankelijk van welke javascript libs je wilt gebruiken. Ik zou
dus eerst in de broncode van je website kijken of en welke javascript
libs geladen worden. Smooth is een prima module, maar ik weet niet wat
je wensen zijn. Ik heb zelf jpCarousel (jquery) in de repository staan,
echter die werkt een beetje anders, maar kun je redelijk hetzelfde
resultaat mee krijgen.

--
Met vriendelijke groet
Kind Regards