[TYPO3-UG Dutch] smoothgallery

Marike Kooistra m.kooistra5 at chello.nl
Mon Mar 14 11:42:33 CET 2011

Dag Monique,

Ik heb hetzelfde probleem met Highslidegallery in combinatie met 4.5.
Hierbij komen de aanvinkveldjes ook niet in de backend. Ik zal dit
binnenkort als bug melden, maar ben hier nog niet aan toegekomen (één en
ander zal in het Engels moeten en dat ik niet mijn sterkste punt). Omdat
de velden wel in de database zijn toegevoegd, vul ik de velden voorlopig
via phpmyadmin. Het verdient niet de schoonheidsprijs, maar het werkt wel.

Groet,
Marike Kooistra