[TYPO3-UG Dutch] smoothgallery

Magisch Grafisch | Monique Visscher info at magischgrafisch.nl
Mon Mar 14 11:35:13 CET 2011

Hallo allemaal,

Ik heb vorige week een vraag gesteld op deze lijst, maar weet denk ik, nog
niet zo goed hoe het werkt (ben nieuw op deze lijst).

Ik zal de vraag nogmaals stellen en misschien kan iemand me vertellen wat ik
evt verkeerd doe.

Komt ie: Voorheen maakte ik in Typo3 contentelementen aan met teksten en
foto's. De foto's werden in een smoothgallery gezet door 'smooth gallery
activeren' aan te vinken. Sinds de update naar 4.5.2 is die mogelijkheid
ineens verdwenen of zie ik iets over het hoofd?

Hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Monique Visscher

Magisch Grafisch