[TYPO3-UG Dutch] tip en vraag over tt_news LIST2 view

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Wed Mar 9 23:22:35 CET 2011

Hallo Harm,

Bedankt voor je reactie. Het was vreemd dat het probleem niet in het menu
optrad. In het verleden had ik de oplossing om RTE uit te schakelen. Maar
vandaag werkt het ineens weer zoals het zou moeten. Het lijkt op een
database caching waardoor de oplossing pas na een tijdje werkt.

Dus nu verder met proberen naast Nederlands en Engels er ook
Portugees/Braziliaans aan toe te voegen. Daarvoor schrijf ik een aparte
email met typoscript hoe het nu is.

Groetjes, Fred

http://my.vision-4-life.nl

Op 9 maart 2011 22:27 schreef Harm Wester <info at westerworld.nl> het