[TYPO3-UG Dutch] Driedubbele upgrade (debian, typo3 en tt_news) zorgt voor update problemen tt_news v3.0.1

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed Mar 9 14:12:29 CET 2011

Hoi Allen,

Wellicht heeft iemand een idee of suggestie.

Wij hebben de volgende upgrade uitgevoerd:

1. eerst debian v5.0 lenny naar debian v6.0

	Hierdoor krijg je MySQL v5.1 en PHP v5.3.3-7

2. daarna upgrade typo3 v4.2.10 naar v4.5.2

	Upgrade gaat goed en de backoffice doet het 100%

3. nu import extensions - update en dan upgraden tt_news naar v3.0.1

Je krijgt dan na installatie de melding:

Important!
tt_news 3.0.0 comes with a new updater-script which can fix some of
the most common problems when you're updating an existing tt_news 2.x
installation.
[Click here to open the updater]

Nu klik ik op [Click here to open the updater] en dat heb ik bij
andere upgrades al vaker gedaan en werkt gewoon maar nu gebeurt er
iets heel aparts. Het TYPO3 scherm met de menu's opent zich nu in het
rechter gedeelte nog een keer waardoor je TYPO3 backoffice in TYPO3
backoffice krijgt.

We krijgen tt_news dus niet goed geupdate naar v3.0.1

Iemand een suggestie?

Groeten,
Jordan