[TYPO3-UG Dutch] Foutieve url naar nieuws bij kopieren tt_news item

Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ daniel at typo3-nl.eu
Thu Jun 30 10:28:46 CEST 2011

Jochem Nabuurs schreef:

> Wat is dan wel de "gebruikelijke" manier om 1 record te kopieren. De
> records die ik gebruik bevatten veel data die steeds hetzelfde is. Om
> te voorkomen dat gebruikers die data iedere keer opnieuw in moeten
> voeren (en hierbij wellicht fouten maken) kopieren ze deze. Als jij
> een andere (betere) manier weet dan hou ik me zeer aanbevolen.

Om 1 record te kopieren klik je, in de list modus, op het kopieer
icoontje achter de titel, net voor het schaartje, (advanced options
onderaan aangevinkt). Dan verschijnen overal icoontjes met een groene
pijl. Op de gewenste plek klik je op zo'n icoontje. Omdat het kopieren
is (het schaartje is verplaatsen) kun je dat herhalen. Om de kopieer
functie weer uit te zetten klik je opnieuw op het kopieer icoontje.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg