[TYPO3-UG Dutch] Foutieve url naar nieuws bij kopieren tt_news item

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Tue Jun 28 22:35:06 CEST 2011

Hoi,

On 28-6-2011 21:13, Jochem wrote:
> Probleem zit hem erin dat wanneer ik het gekopieerde item aanpas (en de
> titel wijzig naar bijv "last minute reis"), alle wijzigingen succesvol
> worden doorgevoerd, maar de url van het aangepaste bericht blijft als
> volgt:

Die zit nu inderdaad in de realurl cache. Web > Info > Speaking URL
Management. Zoek de pagina waarop nieuwsitems in dit geval worden
afgebeeld en daar zie de realurls die zijn opgeslagen in de cache.

Onder "Show:" ID-to-path mapping en eventueel bij Decode cache en Encode
cache kun je de inhoud van de diverse caches zien. De prullenbakjes her
en der spreken voor zich.

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.