[TYPO3-UG Dutch] Foutieve url naar nieuws bij kopieren tt_news item

Jochem jochem.nabuurs at gmail.com
Tue Jun 28 21:13:10 CEST 2011

Op 23-6-2011 12:54, Jacco van der Post schreef:
> Hmmja ik vind dat vaak wel irritant, maar is idd niet relevant voor de
> vraag.
>
> grtz Jacco

Ik weet niet of dit nu is wat ik bedoel. Nogmaals een verduidelijking:
Ik heb een pagina met de volgende url":

.../djoser/vakantie/last-minute-rondreis-sumatra-java-bali.html

Op bovenstaande pagina bevind zich een tt_news detail pagina, waarop een
reis wordt weergegeven.

Wanneer ik deze reis in de backend kopieer (met behulp van klembord) en
plak, krijg ik in de backend een exacte kopie, met inderdaad " kopie 1"
erachter. Tot zo ver alles ok.

Probleem zit hem erin dat wanneer ik het gekopieerde item aanpas (en de
titel wijzig naar bijv "last minute reis"), alle wijzigingen succesvol
worden doorgevoerd, maar de url van het aangepaste bericht blijft als
volgt:

.../djoser/vakantie-djoser/vakantie/last-minute-groepsrondreis-sumatra-java-bali-kopie-1.html

Terwijl deze als volgt zou moeten zijn:

.../djoser/vakantie-djoser/vakantie/last-minute-reis.html

Dit zal waarschijnlijk met realurl te maken hebben, maar ik weet niet
hoe ik dit kan verhelpen.

Hulp is zeer gewaardeerd.

Groet,

Jochem