[TYPO3-UG Dutch] powermail js wordt niet geladen in pagina

Muriel le Pair typo3 at strangefruit.nl
Tue Jun 28 10:10:21 CEST 2011

Op 28-6-2011 9:52, Eef Wesselink schreef:

> Dat begreep ik ook, maar je gaf zelf aan dat in eerste instantie
> powermail.js niet geladen werd en dat je het daarna wel voormekaar kreeg.
> Ik neem aan dat je dat ook weer ongedaan kunt maken...
> Vevolgens kun je zelf de wel ge-escapede js code laden.
> Verdient weliswaar niet de schoonheidsprijs, maar moet werken.

Mmmm ja, maar ik begrijp toch iets niet.
Als ik het bestand /pi1/locallang.xml dan zijn de teksten die in het
stukje javascript vertaald worden leeg (met andere woorden het is het
goede bestand).

Als ik de tekst aanpas in het xml bestand dan is toch nog steeds de oude
tekst zichtbaar. Rara hoe kan dat???

Alle cache verwijderd in TYPO3. Handmatig alle bestanden verwijderd in
typo3temp/ + alle bestanden in typo3conf die beginnen met temp_CACHED.
Browser cache opgeschoond en zelfs nog getest met een browser waarmee ik
echt nog helemaal nooit de site heb bezocht.

Search gedaan in de map /ext/powermail het wordt komma's komt verder
niet voor.

Maar blijkbaar wordt het bestand locallang.xml toch nog ergens anders
gecached, maar waar????

Oh ja ook nog geprobeerd om de waarde via _LOCAL_LANG.nl te overschrijven..

--
met vriendelijke groet,

Muriel le Pair