[TYPO3-UG Dutch] powermail js wordt niet geladen in pagina

Eef Wesselink eef.wesselink at home.nl
Tue Jun 28 09:52:51 CEST 2011

Hallo Muriel,

Dat begreep ik ook, maar je gaf zelf aan dat in eerste instantie
powermail.js niet geladen werd en dat je het daarna wel voormekaar kreeg.
Ik neem aan dat je dat ook weer ongedaan kunt maken...
Vevolgens kun je zelf de wel ge-escapede js code laden.
Verdient weliswaar niet de schoonheidsprijs, maar moet werken.

met vriendelijke groet,

Eef Wesselink
mictoss