[TYPO3-UG Dutch] Bestanden verbergen

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Mon Jun 20 17:44:45 CEST 2011

Beste TYPO3'ers,

Bij deze kom ik nog even terug op mijn e-mail. Ik maak nu gebruik van Secure
Downloads en deze extensie bevalt mij zeker! Kortom ik ben van de extensie
cool_autoindex afgestapt.

Qua robots instellingen voor zoekmachines ben ik er ondertussen uit.

Ontzettend bedankt voor jullie inbreng!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries

Op 20 juni 2011 16:29 schreef Martijn de Vries <m.devries at mediamere.com> het