[TYPO3-UG Dutch] Bestanden verbergen

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Mon Jun 20 16:29:13 CEST 2011

Beste TYPO3'ers,

Nogmaals bedankt voor de hulp! Ondertussen is het een aardige discussie aan
het worden! Het is tof dat iedereen met mij mee wilt denken en helpen.
Hopelijk hebben jullie ook iets aan de informatie!

Ik heb deze informatie in Google geplakt en kwam bij de volgende extensie
uit:
http://typo3.org/extensions/repository/view/cool_autoindex/current/

Bij het installeren kwam ik erachter dat hij niet verschijnt in het
beheerpaneel of ik doe (waarschijnlijk) iets fout, waardoor hij niet
zichtbaar wordt als plug-in.

Als ik de bestanden voor Google in de Fileadmin wil afschermen kan dit met
een robot.txt bestand. Ik heb hierover nog wat informatie over opgezocht:
http://en.wikipedia.org/wiki/Robots_Exclusion_Standard

Moet je het gehele pad specifiek noemen? Stel ik wil de bestanden uit de
map: images/hallo/ afschermen. Is het dan ook akkoord om enkel: images/ op
te geven of moet het per map?

Ik ben niet bepaald een held het installeren van technische modules, maar
zouden jullie mij een eindje op weg kunnen helpen, zoals jullie dit
onderhand al doen?

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries