[TYPO3-UG Dutch] (no subject)

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Sat Jun 11 10:28:39 CEST 2011

Hoi,

On 10-6-2011 17:31, root wrote:
> Markers werken sowieso niet in een select en max is
> geen stdWrap (kan geen dynamische waardes bevatten).

Sinds TYPO3 4.4 zitten markers in de select property [1]. 'k Weet het
vrij zeker, want heb het toevallig zelf gebouwd :-)

Je kunt de markers gebruiken in elke property van select en elke marker
heeft complete stdWrap support (zoals nagenoeg alle properties vanaf
TYPO3 4.5 hebben).

Verder worden de waarden van markers gequote en escaped (indien
noodzakelijk) om SQL-injecties te voorkomen. Het is dus zelfs aan te
raden om markers te gebruiken zelfs als het zonder ook mogelijk is,
juist vanwege deze beveiliging.

markers.MAX.data = GP:tx_wscontentpagebrowser_pi1|page

zou de juiste syntax moeten zijn (zie: [2] onder 'getText')

[1] http://bit.ly/jG6slj
[2] http://bit.ly/jYuRV0

--
Kind regards / met vriendelijke groet,