[TYPO3-UG Dutch] (no subject)

root r.a.rek at tudelft.nl
Fri Jun 10 17:31:04 CEST 2011

waarschijnlijk wil je iets pagebrowser-achtigs nabouwen, klopt dat?

'hate to burst you bubble', maar met alleen TS zal dat lastig worden, zo
niet onmogelijk. Markers werken sowieso niet in een select en max is
geen stdWrap (kan geen dynamische waardes bevatten).

Zelf ben ik ooit ook tegen iets dergelijks aangelopen met tt_news.
Destijds heb ik het 'oplost' door alle HTML templates inclusief
pagebrowser aan te passen naar JSON waardes en die output via JS op de
pagina te tonen.

Hiervoor dient wel een aparte pagina met de totale ascii output te
worden ingericht.

mvg,
Rutger Rek