[TYPO3-UG Dutch] website verhuisd van server...

H.E.Weenink | Aristo WebDesign h.e.weenink at aristo-webdesign.nl
Thu Jun 2 20:44:25 CEST 2011

Dag Martijn,

Het probleem wat je hebt, heb ik zelf helaas ook geregeld. En is elke keer wel weer tobben om het goed te krijgen.
Gaat om een combinatie van zaken:
1. Op de een of andere wijze vind het systeem dat er bepaalde zaken geinstalleerd moet worden (system extensions) daar zitten de juiste stylesheets etc. in, zodat de backend er goed uit zit.
2. Cached bestanden uit typo3conf verwijderen.
3. Zorg dat de cache van je browser leeg is (Ctrl + F5 )
4. Regelmatig los ik het op door typo3 te downgraden naar een vroegere versie. En daarna weer naar de juiste versie. En dan de install tool goed gebruiken. Daar staat de update wizard. Doe alleen de basale zaken, geen workspaces, etc. En al die stappen precies doorlopen.
Dan worden nl die systemextensions goed gezet.
5. Ten slotte nog de bestandsrechten goed krijgen. De ene server is de andere niet. Dat kan via ftp er prima uit zien, maar mogelijk wordt er safe mode is on gebruikt. Kan ook de meest gekkke effecten geven.

Veel succes, Houd moed en houd vol!. Vrgr Eef Weenink