[TYPO3-UG Dutch] website verhuisd van server...

Bas v.d. Wiel bas at kompasmedia.nl
Thu Jun 2 20:25:01 CEST 2011

 <knip>
> De hele typo3 map legen is geen oplossing want dan werkt er niets
> meer...
> Dus ik snap het eigenlijk niet meer, iemand een idee wat ik zou
> kunnen doen?
>
> Alvast bedankt!
>
> Met vriendelijke groeten,
> Martijn Kroon

 Hoi Martijn,

 Er kunnen een paar dingen mis zijn. Probeer de volgende stappen eens:

 - Alle temp_CACHED* bestanden verwijderen uit de typo3conf-directory.
 - Alle bestanden uit typo3temp verwijderen (directory's bij voorkeur
 laten staan maar wel legen)

 Dit laatste kun je, als je shelltoegang en de juiste schrijfrechten
 hebt, als volgt doen:

 $cd /pad/naar/site/typo3temp
 $find ./ -type f -exec rm {} \;

 Werkt het nog niet?

 - Voer een database-COMPARE uit in de install tool
 - Check de 'update wizard' in de install tool

 Je zou nu in elk geval een werkende backend moeten hebben, ofwel een
 duidelijke foutmelding in je Apache-logfiles. Witte pagina's betekenen
 meestal dat PHP ofwel een fout is tegengekomen, of tegen een
 geconfigureerde limiet of ander gebrek is aangelopen. Dat wordt onder
 normale omstandigheden in de Apache-log gemeld.

 Groeten,
 Bas