[TYPO3-UG Dutch] Front End User Registration haalt mijn pagina offline

Lotte van Breugel lottevanbreugel at gmail.com
Wed Jul 20 08:14:38 CEST 2011

Ik vind hier in mijn error log de volgende melding:

Core: Error handler (FE): PHP Warning:
require_once(PATH_BE_div2007class.tx_div2007_alpha.php): failed to open
stream: No such file or directory in /srv/www/vhosts/
website.nl/httpdocs/typo3conf/ext/sr_feuser_register/control/class.tx_srfeuserregister_control_main.phpline
50

Misschien is hier iets uit te halen?

Op 20 juli 2011 08:01 schreef Lotte van Breugel
<lottevanbreugel at gmail.com>het volgende:

Lotte van Breugel