[TYPO3-UG Dutch] Front End User Registration haalt mijn pagina offline

Lotte van Breugel lottevanbreugel at gmail.com
Wed Jul 20 08:01:31 CEST 2011

Alvast bedankt voor alle support. Ik hoop dat jullie mij verder kunnen
helpen.

Het installeren van de extensie zelf in de extension manager gaat goed,
alles word succesvol geïnstalleerd. Ook de static_tables extensie
is geïnstalleerd.
Het probleem doet zich voor wanneer ik de plugin plaats op een pagina.

Ik kies er voor om een general plugin te installeren waarna ik de Frontend
user registration kies.
Het valt me op, dat wanneer ik de plugin plaats ik niet het gebruikelijke
keuze menu krijg met de opties; "Default,Create,Edit,Invite,etc".

Wanneer ik de pagina opsla, gaat de pagina waarop ik deze plugin
heb geïnstalleerd offline. Ik krijg het beeld te zien:

ServerfoutEr is een fout opgetreden toen de website
http://www.website.nl/special-pages/registratie/ probeerde op te halen. De
server kan offline zijn wegens onderhoud of kan onjuist zijn
geconfigureerd.Hier
zijn enkele suggesties: ◦ Reload this web page later.HTTP-fout 500 (Internal
Server Error): Er is een onverwachte voorwaarde gevonden toen de server het
verzoek wilde uitvoeren.

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd;
- Static template ge-include in de template.
- Typoscript in de template.
- Cache verwijderd.

Tot zo ver heeft niks geholpen. Zijn er misschien andere extensies die dit
blokkeren? Of kan dit iets zijn in de Install tool?
Ik gebruik de TYPO3 Introduction Package 4.5.3. Ik gebruik php
versie 5.2.13.

Ik hoop dat deze informatie een beeld schetst van mijn probleem.

Met vriendelijke groet,

Lotte van Breugel

Op 19 juli 2011 21:23 schreef Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ <
daniel at typo3-nl.eu> het volgende:

Lotte van Breugel