[TYPO3-UG Dutch] TYPO3 omgeving verhuizen op dezelfde webserver

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Wed Jul 6 21:36:22 CEST 2011

Beste TYPO3'ers,

Afgelopen week hebben jullie mij fantastisch geholpen bij het beveiligen van
een bepaalde mappenstructuur.

Gisteren had ik een TYPO3 omgeving laten installeren op een webserver met
een domeinnaam, echter wil ik de omgeving liever gekoppeld hebben aan een
andere domeinnaam.

Is dit mogelijk en welke stappen dien ik hiervoor te volgen? De TYPO3
omgeving wordt verhuisd op een dezelfde webserver.
Is het misschien verstandig om de domeinnaam te koppelen aan hetzelfde
account op de webserver?

Graag hoor ik van jullie en alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries*
*