[TYPO3-UG Dutch] Bestanden verbergen

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Sat Jul 2 01:39:24 CEST 2011

Beste Daniel,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb de T3quixplorer weer verwijderd. Het heeft
gewerkt en de bestanden zijn niet meer op te vragen.

Het is fijn om zo'n fantastisch netwerk van TYPO3 professionals te hebben.
Mijn vraagstuk over het verbergen van bestanden is goed beantwoord!

Nogmaals bedankt voor alle hulp van iedereen!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries

Op 30 juni 2011 12:05 schreef Daniel Doesburg | DOESBURG.BIZ <
daniel at typo3-nl.eu> het volgende: