[TYPO3-UG Dutch] BE User rights Templavoila,

HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] info at hocom-advies.nl
Tue Jan 25 21:56:23 CET 2011

Voor een site heb ik een BE user aangemaakt, een BE groep redacteren, en rechten ingesteld voor de Groep en de BE gebruiker. Tvens voor de Gebruiker alle settings ingesteld. Na inloggen/ switch naar die BE gebruiker worden de rechten echter niet toegekend.
Het betreft een site die met TV gemaakt is en onder Typo3 4.4.4 werkt. Heb het ook getest met de 4.5.0rc1 maar ook daar werkt het niet.
Nu zag ik wel een bugmelding over TV en BE users die in okt 2010 met een update is hersteld. Maar aangezien ik de meest recente versie van TV gebruik zou het moeten werken. Iemand een idee waarom dit niet werkt?

Met vriendelijke groeten,
HocomAdvies

Wiechert Hooghwinkel

www.hocom-advies.nl