[TYPO3-UG Dutch] Aankondiging TYPO3 4.5rc1

Rob Vonk robvonk at gmail.com
Sun Jan 23 19:37:06 CET 2011

> Het valt redelijk mee. Even wat achtergronden:
>
> De code op de achtergrond die het eigenlijke werk doet is hetzelfde als van
> de "oude" extensie manager. De nieuwe EM is in feite een andere presentatie.
>
> De "oude" schermen zijn gewoon beschikbaar en sinds beta4 ook weer standaard
> beschikbaar (dit is via de configuratie van de extensie "Extension Manager"
> uit te schakelen).

Ik snap dat de oude nog bruikbaar is. Daar doet het meeste het wel
goed (maar ook niet alles).

Steffen heeft al hard gewerkt om wat issues weg te werken. Neemt niet
weg dat ik vind dat het nog steeds niet RC waardig is. Haal dan de
nieuwe extension manager er nog even uit. Of zorg dat alles opgelost
is in RC2 (als die er komt).

Verder begrijp ik ook dat de windows te vergroten zijn maar het is
niet echt usability vriendelijk als ze standaard te klein zijn.

Ik heb nieuwe issues braaf in de forge bugtracker gezet :)

http://forge.typo3.org/projects/typo3v4-em/issues