[TYPO3-UG Dutch] TMENU als geen subpagina's sluit div

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Fri Jan 21 11:59:21 CET 2011

Hoi,

On 21-1-2011 10:23, Muriel le Pair wrote:
> Als er geen subpagina's bestaan wordt 2 niet uitgeprint en ontbreekt de
> sluit div. Logisch, ik weet alleen niet hoe ik in dat geval de sluit div

Twee dingen die bij bijna alle menu's helpen:

1. Gebruik altijd wraps met bij elkaar behorende tags aan weerzijde van
het scheidingsteken. Dit voorkomt problemen met het ontbreken van hetzij
de openings-tag of de sluit-tag.
2. wrapItemAndSub helpt meestal bij het insluiten van een menu-item plus
het submenu

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.