[TYPO3-UG Dutch] pagina cache en browser

Frank Sonck frank.sonck at freebel.net
Thu Jan 20 21:34:54 CET 2011

Hey dag Daniel,

Hartelijk dank voor je antwoord. Maar euh, 't is een beetje een
misverstand. Onze redacteurs weten dat ze hun browser cache moeten
verversen om de nieuwe situatie te zien. Maar soms krijg ik van site
bezoekers te horen: dat bericht staat niet op de site. Waarop ik: jawel
maar ververs je cache even. Dus vraag ik me af of je dat niet vanuit het
CMS kan 'forceren'. Zodat je niet moet hopen of wachten tot de bezoekers
hopelijk hun browser cache ververst raakt.

Groeten
Frank