[TYPO3-UG Dutch] pagina cache en browser

Frank Sonck frank.sonck at freebel.net
Thu Jan 20 13:58:44 CET 2011

Dag mensen,

Ik snap eigenlijk nog steeds niet goed hoe je het samenspel tussen TYPO3
pagina cache en browser refresh best organiseert.
TTZ: ik heb caching aan op onze homepage. Ik verander ergens wat in bvb
een FCE en bewaar. Als ik in FE dmv het site navigatiemenu OF ook door
gewoon de site url in te tikken, naar de homepage ga, is er geen
verandering te zien. Ook niet nadat ik in BE de page cache ververste, en
ook niet mits instelling van cache expire na bvb 1 minuut. Enkel als ik
de browser cache ververs is de aanpassing te zien. Getest via Firefox.
Vraag: hoe kan ik er voor zorgen dat mensen de aangepaste pagina meteen
krijgen zonder dat ik moet hopen dat ze hun browser cache eens verversen?

Bedankt!
Groeten
Frank