[TYPO3-UG Dutch] 301 redirect

HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] info at hocom-advies.nl
Sat Jan 15 23:32:43 CET 2011

Hoi Jigal,

Ik had net ondekt dat een en ander inderdaad eerder geplaatst moest worden. Nu begrijp ik beter waarom. Zoals gezegd werkt de eerste /aanbieding.php/$ nu maar de tweede variant krijg ik nog niet voor elkaar.. Ook niet als ik het als volgt doe:

RewriteCond %{QUERY_STRING} ^/?actie=aanbieding_nieuw/$
RewriteRule .* /aanbieding [L,R=301]
RewriteCond %{QUERY_STRING} ^/?actie=aanbieding_nieuw$
RewriteRule .* /aanbieding [L,R=301]

of

RewriteCond %{REQUEST_URI} ^/?actie=aanbieding_nieuw/$
RewriteRule .* /aanbieding [L,R=301]
RewriteCond %{REQUEST_URI} ^/?actie=aanbieding_nieuw$
RewriteRule .* /aanbieding [L,R=301]

Groet,
Wiechert.

Op 15 jan 2011, om 22:58 heeft Jigal van Hemert het volgende geschreven: