[TYPO3-UG Dutch] 301 redirect

HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] info at hocom-advies.nl
Thu Jan 13 22:03:30 CET 2011

Onderstaand voorbeeld aangepast naar
Redirect from:/aanbieding.php
Redirect to:/aanbieding
werkt

Echter de meeste links zijn als volgt en die krijg ik niet werkend.
Redirect from:/http://www.domeinnaam.nl/?actie=wintertijd   #of alleen ?actie=wintertijd #of wintertijd.php
Redirect to:/wintertijd

Dan krijg je een melding als:
Error
Reason: Segment "?actie=wintertijd" was not a keyword for a postVarSet as expected!

Neem ik helemaal geen url redirect op dan komt de link gewoon uit op de homepage.

Hoe kun je deze links ook redirecten?

Met vriendelijke groeten,
Wiechert Hooghwinkel

Op 13 jan 2011, om 16:49 heeft HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] het volgende geschreven:

> [...]
>
> Redirect from:/http://www.domeinnaam.nl/aanbieding.php #de naam van de oude webpagina
> Redirect to: /aanbieding  #de naam van de typo3 pagina
> Permanent redirect (send "301 Moved permanently" header)
>
> Als ik dan de oude link in google aanklick krijg ik een foutmelding
> Error
>
> Reason: File "aanbieding.php" was not found (1)!
>
> Mischien doe ik nog iets verkeerd?
>
> Met vriendelijke groeten,
> Wiechert Hooghwinkel
>

> Op 13 jan 2011, om 14:24 heeft TYPO3 | IcarusVision het volgende geschreven:

>>> 013 544 80 49