[TYPO3-UG Dutch] 301 redirect

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Thu Jan 13 14:31:44 CET 2011

Hoi,

On 13-1-2011 13:35, HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] wrote:
> Voor een nieuwe Typo3 site die vandaag online is gegaan. denk ik er
> over om de extensie:  fb_old2new_redirect te gebruiken om de google
> redirects via 301 af te handelen.
> Of is het beter in de .htaccess file een en ander op te nemen?

.htaccess is de oplossing die het minste vergt van je server. Bij het
gebruik van extensies moet het hele circus (PHP, TYPO3, etc.) opgestart
worden om iemand door te sturen...

(Als de oost-vleugel van een gebouw gesloten is, plaats je ook een bord
met waar alles heen verhuisd is; je laat niet de portier iedereen
vertellen waar ze heen moeten)

--
Kind regards / met vriendelijke groet,

Jigal van Hemert.