[TYPO3-UG Dutch] default language (L=0) lijkt te verdwijnen uit URL als ik realurl gebruik

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Wed Jan 12 21:14:32 CET 2011

Kan het ook te maken hebben met een probleem in de Extensie?

Als je kijkt op www.mellink.info, heb ik voor mijn twee talen netjes twee
vlaggetjes. Met eenzelfde site, met dezelfde opbouw, alleen in de template
andere kleuren en css instellingen. Beide sites zijn met dummy package
gemaakt. Maar op de andere site is het Engelse vlaggetje veranderd in het
woordje "English" zonder dat ik iets gewijzigd heb (zie
http://kbc.bb-hosting.org) Als ik echter in de Extension Manager de Language
Selector klik en dan informatie kies, zie ik onderaan een rode tekst:

*A difference between the originally installed version and the current one
was detected!

Enig idee hoe dat gekomen kan zijn?

Groeten, Fred
*