[TYPO3-UG Dutch] copyright jaartal ophogen

Fred Mellink fmlk4u at gmail.com
Mon Jan 10 19:59:26 CET 2011

Ik heb het weten op te lossen in de xml file van de template. Na de
wijziging was het OK op alle pagina's behalve op de Nederlandstalige
homepagina. Pas na inloggen op de backend en clear all cache was ook dat
goed.

Hartelijk dank aan ieder die tips heeft gegeven.

Groeten, Fred

Op 10 januari 2011 11:04 schreef W.S.M. Perquin [YniVerse] <
perquin at yniverse.nl> het volgende:

Hartelijke groeten, Kind Regards,

Fred Mellink