[TYPO3-UG Dutch] velden in bestaande fce ds-to tussen voegen?

HocomAdvies [ Wiechert Hooghwinkel ] info at hocom-advies.nl
Sat Jan 8 17:27:03 CET 2011

In een FCE die met Templavoila gemaakt is, wilde ik nadien nog enkele velden toevoegen om o.a. Alttekst en een link voor de  foto's te kunnen toevoegen. Dat is verder geen probleem. De nieuwe velden komen dan aan het einde van de DS te staan. Onderstaande staat nu in de xml,

<TypoScript>10 = IMAGE
10.file = GIFBUILDER
10.file {
XY=150,150
10 = IMAGE
10.file.import = uploads/tx_templavoila/
10.file.import.current = 1
10.file.import.listNum = 0
10.file.maxW = 150
10.file.maxH = 150
#10.offset = 150-[10.w]/2,150-[10.h]/2
10.stdWrap.typolink.parameter.field = field_link_op_foto
10.altText.field = field_alt_tekst
10.titleText.field = field_title_tekst

}
</TypoScript>

Hierna komt nog een tweede foto, daar worden de fields field_alt_tekst_2 genoemd, etc. In het formulier van de FCE staan nu onderaan de invulvelden voor beide foto's, maar na invullen komt er helaas in de FE niets te staan (geen link, of alt_tekst).

Bij een andere FCE heb ik dit voor een afbeelding ook gedaan en dat werkt perfect. Bij de bovenstaande dus niet? Mis ik daar nog iets? Of komt het doordat er nadien voor beide foto's de extra velden zijn toegevoegd, welke dus onderaan in de ds staan? In sommige voorbeelden zag ik wel dat er iets van <![CDATA[ gebruikt werd. Wellicht is de oplossing eenvoudiger dan ik denk?

FCE die wel goed werkt:

<TypoScript>10 = IMAGE
10.file.XY = 300,290
10.file.import = uploads/tx_templavoila/
10.file.import.current = 1
10.file.import.listNum = 0
10.file.maxW = 300
10.file.minW = 200
10.file.maxH = 290
10.file.minH = 200
10.stdWrap.typolink.parameter.field = field_link_op_foto
10.altText.field = field_text
10.titleText.field = field_title_text
</TypoScript>

HocomAdvies