[TYPO3-UG Dutch] Aankondiging TYPO3 4.5.0beta3

TYPO3 | IcarusVision typo3 at icarusvision.com
Thu Jan 6 11:09:21 CET 2011

Hi Ben,

Gisteren ook de beta3 met introductiepakket gedownload en geïnstalleerd. Installatie ging feilloos en de backend ziet er top uit, een hoop mooie verbeteringen.

Een paar issues kwam ik tegen:

1) Via User settings de 'Show help text when applicable' uitgevinkt, maar dat maakt geen verschil. Overal waar je met de muis overheen gaat levert help-teksten op. Voor een user misschien handig, voor een admin niet zo. Ik meen ergens gelezen te hebben dat het een bewuste keuze was om in ieder geval de help-iconen niet meer uit te kunnen zetten(?!) maar ik neem aan dat de 'tool-tips' toch wel uitgezet kunnen worden.

2) Als je na een tijd inactiviteit automatisch uitgelogd wordt en je daarna via de modalbox weer inlogt door je pw in te typen, krijg je een foutmelding als je probeert iets te uploaden via de filelist. Uploaden lijkt eerst te werken, maar aan het einde vd upload verschijnt een popup: All of your uploads fail. If this problem persists, please try another browser, contact your administrator or disable this "Flash Uploader" in your User Settings. Detailed problem description: 303
Dit kan ik overigens ook reproduceren bij versie 4.4.4

Hopelijk heb je er iets aan!

Met vriendelijke groet,

Lars Roubroeks

Op 3 jan 2011, om 12:00 heeft ben van 't ende het volgende geschreven:

Heyla,

Ook hier zien we weer graag dat er getest wordt. Ik heb zonder noemenswaardige
problemen een productie-omgeving geüpgrade naar de diverse alpha's en beta's.
Het releaseteam heeft nu je input nodig en niet als de final release uit is.
Vooral voor de Long Term Support willen we alles pico bello voor elkaar hebben.
Je kan voor het testen ook de Introduction Package gebruiken die ook gereleased
is voor deze beta.

http://typo3.org/download/packages/

tHNx

ben