[TYPO3-UG Dutch] CRM (Customer Relationship Management) database

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Sun Jan 2 12:25:53 CET 2011

Beste techneuten,

@W-P
Bedankt voor het advies. Beiden pakketten ga ik naast elkaar vergelijken.

@Ronald
Bedankt voor de informatie. De gegeven informatie is zeer nuttig en volgens
mij ook goed te gebruiken. Het scheelt natuurlijk enorm veel invul werk.
Mocht ik er niet uit komen dan neem ik contact met u op.

Geniet van de zondag!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries

Op 1 januari 2011 00:55 schreef Ronald Wopereis <woepwoep at gmail.com> het