[TYPO3-UG Dutch] tt_news locallang word niet opgepakt

Peter Ruijter peter.ruijter at gmail.com
Sun Jan 2 09:25:07 CET 2011

Hey Marco,

Tijdje geleden... latertje op nieuwjaarsdag... ;-)

Jigal was me net een minuutje voor en zijn antwoord klopt voor de meest
recente tt_news extensies. Het beste kan je inderdaad het bestand
typo3conf/ext/tt_news/pi/locallang.xml
raadplegen voor de juiste key's die je in _LOCAL_LANG.nl kunt gebruiken.

Succes ermee,

Groet,

Peter Ruijter