[TYPO3-UG Dutch] RFC Error mailform

Maarten Mandemaker maarten-list at emaux.nl
Wed Dec 21 19:40:26 CET 2011

Beste Jigal,

Als er geen errors in de test-suite naar voren komen betekend dat in dit
geval dat alles prima werkt, zo is bij ons nu ook het geval. Voordat we
de zaken opgelost hadden kregen we 68 passed & 68 exceptions, na de
aanpassing 96 pases en 0 exceptions.

Ik kan nu even niet meer details geven, omdat ik simpelweg geen verstand
heb van dit soort PHP-bugs. Ik zal onze server-partner (die de bug al
eerder was tegengekomen en daardoor ook relatief snel zaken wist op te
lossen) vragen om uitleg. Ik kom er nog op terug.

Groeten Maarten