[TYPO3-UG Dutch] RFC Error mailform

Maarten Mandemaker maarten-list at emaux.nl
Mon Dec 19 10:13:17 CET 2011

Hallo Frank,

Ik heb de 4 regel ge-comment zoals beschreven in de link die je me gaf.
Dit werkt inderdaad, en de contactformulieren komen weer aan. Bedankt!

Het bestand waarin dit moet worden aangepast is:
typo3_src-4.5.9/typo3/contrib/swiftmailer/classes/Swift/Mime/Headers/MailboxHeader.php

De vraag is echter waarom het ineens niet meer werkt, en zo'n
core-aanpassing is niet prettig. Ik ga nog even verder onderzoeken, in
ieder geval hebben we nu een tijdelijk oplossing.

Grt. Maarten