[TYPO3-UG Dutch] Simple Calender - Cache probleem of iets het wat anders?

Martijn de Vries m.devries at mediamere.com
Fri Dec 16 11:45:08 CET 2011

Beste TYPO3'ers,

De afgelopen dagen ben ik druk bezig geweest met het configureren van de
Simple Calender (
http://typo3.org/extensions/repository/view/simplecalendar/current/).
Helaas lukt het mij niet om het helemaal na wens te krijgen.

Ik ben zeer tevreden over de uitstraling en de functionaliteiten van de
kalender, maar als ik in de front-end op de knop: today / vandaag klik, dan
kan ik niet meer naar de volgende maand klikken. Het is een vreemd
probleem, want ik moet eerst in de back-end een nieuw evenement toevoegen,
waardoor het wel weer (tijdelijk) mogelijk wordt om in de front-end gebruik
te maken van de knoppen, maar als ik dan weer op today / vandaag knop druk,
heb ik hetzelfde probleem. Het probleem blijft zich constant herhalen. Ook
als ik een wijziging in het template of CSS doorvoer wordt het mogelijk om
weer op de knoppen te drukken, maar ook als ik dan weer op de knop druk,
werkt het kalendersysteem niet meer.

Heeft dat te maken met RealURL en/of met de cache? Ik ben ontzettend
benieuwd naar de oplossing, want op dit moment ben ik het spoor bijster.

Alvast bedankt en een fijne (werk)dag!

Met vriendelijke groet,

Martijn de Vries