[TYPO3-UG Dutch] Menu |

Roel Zeilstra earoco at gmail.com
Thu Dec 15 13:58:09 CET 2011

Beste Jigal,

Ik was idd al optionSplit tegen gekomen en had hier al wat ingezocht.
Ik liep meer vast op het deel dat | ook onderdeel is van typo3.

Het is nu opgelost maar hartelijk dank voor wat extra uitleg en de reactie.

~Roel

Op 15 december 2011 13:50 schreef Jigal van Hemert <jigal at xs4all.nl> het
volgende: