[TYPO3-UG Dutch] Multi site installatie

Ronald Wopereis woepwoep at gmail.com
Tue Dec 6 00:09:34 CET 2011

hi Martyn,

Bas heeft gelijk, het is mogelijk om meerdere domein records te laten
verwijzen naar hetzelfde IP-adres. Apache2 of andere webserver verwijst dan
naar dezelfde documentroot namelijk /var/www/installatiedirectory/index.php
en die pakt dan op met behulp van de TYPO3 domein records.

Op 5 december 2011 19:41 schreef Bas v.d. Wiel <bas at kompasmedia.nl> het
volgende:

http://www.red-seadog.com
http://www.maakjegeenzorgen.nl