[TYPO3-UG Dutch] Multi site installatie

Martyn Vormgeving info at martyn.nl
Mon Dec 5 19:25:03 CET 2011

Hoi listers,

Ik wil 5 websites laten draaien op 1 typ3 backend met verschillende paginabomen.
Ik weet dat het kan maar ik heb hier verder nog geen ervaring mee...

Ik ben op onderzoek uit gegaan en als ik het goed begrepen heb moet je elk domein apart hosten en er een typo3 versie op installeren.
Daarna moet je ze Symlinken naar de juiste pagina in de hoofd site

Maar daar houd mijn kennis op en hoe dat Symlinken precies in zijn werk gaat weet ik ook niet helaas...

Iemand die me de juiste richting op kan sturen?
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Martijn Kroon