[TYPO3-UG Dutch] Serverbeheer MySQL vraag

Bas v.d. Wiel bas at kompasmedia.nl
Mon Apr 25 14:22:43 CEST 2011

 On Mon, 25 Apr 2011 13:22:53 +0200, Jigal van Hemert wrote:
> Hoi,

> Beter dit soort onzin maar niet meer lezen :-) Dit soort sprookjes
> komt vaak van lieden die geen moeite willen/kunnen steken in
> configuratie en database design

 De bewering m.b.t. die 480 miljoen records zal vast wel kloppen. MyISAM
 snijdt een heleboel bochten af t.o.v. InnoDB dus heb je één user, dan
 zal MyISAM waarschijnlijk wel sneller een resultaat kunnen oplepelen.
 Da's alleen wel een totaal ander gebruikspatroon dan een CMS onder een
 website heeft. In "ons" geval dus niet erg relevant.

 Groeten,
 Bas